Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brendova izrađene od recikliranih, veganskih, biodegradibilnih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
ili 422,11 RSD na 9 rata koristeći Visa ili MasterCard kartice Banca Intesa
Besplatna isporuka za porudžbine iznad 8000 RSD
adidas Entrada 22 muški donji deo trenerke za fudbal je neizostavan deo opreme za trening ili utakmicu.
Trenirajte kao vaš idol, opustite se kao šampion u adidas Entrada 22 modelu. Aeroready tehnologija upija vlagu, ostavljajući vas suvim i hladnim dok trenirate. Istekao je devedeseti minut, vreme je da vašim mišićima produžite zagrevanje. Zato obucite Entrada 22 model i uživajte u pobedi svog tima. Podesivi struk obezbeđuje čvrsto pristajanje, dok otvori u predelu gležnja omogućavaju lakše oblačenje i svlačenje čak iako nosite kopačke. Napravljen od 100% recikliranih materijala, ovaj proizvod predstavlja samo jedno od adidas rešenja u okončanju plastičnog otpada. Ovaj sportski komad poseduje čist, klasičan sportski dizajn koji krasi logo brenda.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Sastav | 100% RECYCLED POLYESTER |
Kategorija | Donji delovi trenerke |
Pol | Za muškarce |
Namena | Fudbal |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Materijal/Tehnologija | Eko |
Boja | Crna |
Logotip | Performance |
Proizvođač | ADIDAS |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi |
Uvoznik | Sport Vision |
Dobavljač | ADIDAS SERBIA DOO |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku Sport Vision, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje Sport Vision sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
Poslednje ocene proizvoda