Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brendova izrađene od recikliranih, veganskih, biodegradibilnih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
ili 488,80 RSD na 9 rata koristeći Visa ili MasterCard kartice Banca Intesa
Besplatna isporuka za porudžbine iznad 8000 RSD
adidas DailyRun 7/8 su ženske helanke za trčanje, napravljene za svakodnevne rutine.
Najbolje helanke za trčanje su one o kojima ne razmišljate dok trčite uzbrdo i ubrzavate tempo tokom trčanja. Uskočite u ove elegantne hulahopke koje pružaju pouzdanu pokrivenost i osećaj lakoće. Visoki struk sa podesivim učkurom pruža čvrstu potporu, dok AEROREADY tehnologija koja upija znoj čini da se osećate suvo dok se temperature penju. Sačuvajte telefon i energetske užine u namenske džepove radi lakšeg pristupa. Bilo da trčite sa svojom ekipom ili sami, nema ništa slično radosnom naletu trkača. Jedno je sigurno: udobnost i podrška su najvažniji u maksimiziranju vaše dnevne doze endorfina.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Sastav | 85% REC.PES/15% EL |
Kategorija | Helanke |
Pol | Za žene |
Namena | Trčanje |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Materijal/Tehnologija | Eko |
Boja | Roze |
Logotip | Performance |
Proizvođač | ADIDAS |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi |
Uvoznik | Sport Vision |
Dobavljač | ADIDAS SERBIA DOO |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku Sport Vision, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje Sport Vision sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.