Od 20% do 30% na SVE, osim na obeležene artikle
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brendova izrađene od recikliranih, veganskih, biodegradibilnih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
ili 195,47 RSD na 9 rata koristeći Visa ili MasterCard kartice Banca Intesa
Besplatna isporuka za porudžbine iznad 8000 RSD
adidas 3-Stripes Aeroready je uniseks kačket za trening sa osobinom upijanja vlage, delimično napravljen od recikliranih materijala.
Ostanite suvi tokom vašeg najtežeg treninga u ovom adidas kačketu. AEROREADY tehnologija i dvostruka znojnica pomažu u upravljanju vlagom na traci za trčanje ili teniskom terenu. Podesivo zatvaranje sa zadnje strane nudi prilagođeno pristajanje, dok silikonski logo dodaje stil. Napravljen od niza recikliranih materijala i najmanje 40% recikliranog sadržaja, ovaj proizvod predstavlja samo jedno od adidas rešenja za pomoć u okončanju plastičnog otpada.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Sastav | 90% RECYCLED POLYESTER, 10% ELASTANE |
Kategorija | Kačket |
Pol | Unisex |
Namena | Trening |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Materijal/Tehnologija | Eko |
Boja | Bež |
Logotip | Performance |
Proizvođač | ADIDAS |
Održavanje | Održavanje prema uputstvu proizvođača |
Uvoznik | Sport Vision |
Dobavljač | ADIDAS SERBIA DOO |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku Sport Vision, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje Sport Vision sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.