Verujemo da je bavljenje sportom od ogromne važnosti za savremenog čoveka, naročito danas kada ubrzan tempo života ne ostavlja dovoljno vremena ni prostora za ovakav vid fizičke aktivnosti. Stvaranje dobrih navika i briga o zdravlju treba da budu na vrhu liste prioriteta, kako odraslih, tako i dece. Ako obratimo pažnju, videćemo da su moderne tehnologije počele da preuzimaju primat u svim segmentima čovekovog delovanja, pa ne čude brojna istraživanja kojima nas stručnjaci svakodnevno upozoravaju na vreme koje provodimo gledajući u ekrane i usmeravajući pažnju na virtuelnu stvarnost. Sve češće udaljavanje od prirode i smanjena fizička aktivnost, samo su neke od posledica ovakvog načina života. Upravo zbog toga, kvalitetno provedeno vreme u prirodi ili prostoru koji je adekvatno opremljen za sport, definitivno jeste nešto što treba da bude u fokusu svih nas, a posebno mladih.
Korporativna društvena odgovornost i uzajamna saradnja karakterišu odnos naše kompanije prema društvenoj zajednici u kojoj živimo i poslujemo. Zbog toga smo pokrenuli projekat pod nazivom Vizija zdrave budućnosti koji ima za cilj da pruži pomoć socijalno ugroženim pojedincima i stalnu podršku mladima, prepoznajući njihove talente i potencijale. Fokus naše kompanije konstantno je usmeren na promociju, razvoj i jačanje sporta, a najveću motivaciju dobijamo kada znamo koliko benefita od bavljenja istim imaju mladi.
Od četvrtka, 29. septembra, učenici Osnovne škole „Dositej Obradović“ u Zrenjaninu dobili su priliku da uživaju u novoj, renoviranoj i u potpunosti okrečenoj fiskulturnoj sali. Ovo je šesta po redu škola kojoj smo, kroz obnovu sala za fizičko, dali svoj doprinos prepoznajući koliki je značaj sporta za dečiji razvoj.
Tim povodom, direktorka Marketinga naše kompanije je izjavila: „Veoma smo ponosni na šest obnovljenih sala koje danas koristi više od 5.000 učenika u osnovnim školama u Beogradu, Šapcu, Valjevu, Kragujevcu, Vranju i od danas, u Zrenjaninu. Pomagali smo i pomažemo i dalje ugroženoj populaciji stanovništa i neprestano podržavamo i afirmišemo mlade ljude da se bave sportom, podržavamo talente i različite sportske manifestacije. Kao moderna, fleksibilna i stabilna kompanija koja je na tržištu već 20 godina, imamo odgovornost i obavezu da nastavimo da radimo i da pomažemo i dalje“, istakla je direktorka Marketinga Sport Vision Grupe, Anja Dmitrović.
Društveno odgovornim akcijama kompanija Sport Vision nastaviće da motiviše i ostale korporacije, razvija osećaj zajedništva i podiže svest o važnosti ovakvih projekata i u budućnosti.
Sport Vision tim