Ove godine se navršava tačno jedan vek od kako su braća Harold i Valas Hamfris u Mančesteru osnovali brend Umbro, koji će u narednim decenijama biti vinovnik nekih od najrevolucionarnijih inovacija u svetu sportskog odevanja. Tim povodom, pozivamo vas da zajedno proslavimo stogodišnjicu postojanja brenda kako bi se prisetili slavne prošlosti i učestvovali u kreiranju zajedničke budućnosti. Posetite nas 20. i 21. aprila, od 15h do 17h, u Sport Vision prodavnici u T.C. Galerija i budite deo bogate sportske istorije.
O ISTORIJI BRENDA
Prvobitno nazvan Humphreys Brothers, brend doživljava promenu imena u trenutku kada njegovi osnivači shvataju da im je potreban atraktivniji naziv koji će opravdati njihove ambiciozne poslovne planove. Naziv Umbro svojevrsni je portmanto dve reči starog imena, stilizovan izbacivanjem slova „H“ koje je u engleskom jeziku često nečujno.
Svoju orijentaciju ka fudbalskoj opremi, brend je proširio i na sportsku uniformu namenjenu ragbiju, golfu i boksu, dok su se inovacije, bez kojih bi današnji profesionalni sport bio nezamisliv, ređale velikom brzinom.
Od kvalitetnih pamučnih dresova, po prvi put upotrebljenih u finalu FA Kupa 1934. godine, prve upotrebe lastiša u šorcevima, preko dizajniranja prvih dresova sa dvostrukim licem – sa svakim novim pionirskim poduhvatom Umbro je pomerao granicu sportskog komfora. Osamdesetih godina 20. veka pokrenuta je i proizvodnja fudbalskih kopački po kojima je brend i najprepoznatljiviji.
Danas je Umbro jedan od vodećih sportskih brendova čije modele možete videti na terenu i van njega, a deo je i naše sportske ponude. Zato ovog vikenda ne zaboravite da posetite Sport Vision prodavnicu u Galeriji da zajedno proslavimo prvih sto godina postojanja.
Vidimo se!
Sport Vision tim