Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti

Nekoliko klikova do savršenog poklona za vaše najdraže

plaćanjem Banca Intesa karticama

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

za sve porudžbine iznad 8000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Postani deo našeg tima

Pretraži sajt
OVAKO IZGLEDA TEREN NAPRAVLJEN OD 20.000 STARIH PATIKA
OVAKO IZGLEDA TEREN NAPRAVLJEN OD 20.000 STARIH PATIKA
Ecovision
20.09.2021.
Ecovision

OVAKO IZGLEDA TEREN NAPRAVLJEN OD 20.000 STARIH PATIKA

20.09.2021.

U nedelju, 19. septembra, Beograd je postao bogatiji za još jedno nasleđe. Novi košarkaški teren, dečje igralište i teretana na otvorenom predstavljeni su u Bloku 70 na Novom Beogradu. Ovo su ujedno prve površine za sport i igru napravljene od 20.000 para đonova starih, recikliranih patika, koje je u saradnji sa građanima Beograda, našom kompanijom, Gradom Beogradom i JKP "Zelenilo Beograd" predstavio Sport Time Balkans, ekskluzivni distrubuter brenda NIKE, u okviru kampanje Move to Zero.

Predstavljanje terena ujedno je i kruna ove kampanje, tokom koje brend NIKE nije poslao samo poruku o važnosti očuvanja životne sredine, već i poruku zajedništva, jedinstva i ljubavi. Kampanja je uspela da okupi 20.000 Beograđana velikog srca, koji su donirali svoje stare patike za jedan plemeniti cilj, koji će ostaviti trag u generacijama koje dolaze. 

Novo mesto za sport i rekreaciju nije napravljeno samo od đonova patika - u njega su utkani osećaj zajedništva i ljubavi koje su pokazali građani Beograda. Deo Bloka 70 je u potpunosti renoviran, a sve sa željom da se građanima Novog Beograda pokloni novo mesto za bavljenje sportom, ali i da se svim stanovnicima, posebno deci, obezbedi novo mesto za igru i odrastanje.

Tokom svečanog otvaranja, događaj su svojim prisustvom uveličali i neka od najzvučnijih imena iz sveta muzike, kao što su reperi Coby i grupa THCF. Događaj je obeležila i revijalna VIP utakmica, na kojoj su svoje košarkaško umeće pokazali glumci Miodrag Radonjić, Aca Radojčić i Viktor Savić, teniserka Olga Danilović, košarkašice Sonja Vasić i Katarina Knežević, košarkaš Dušan Bulut i bivši košarkaši Igor Rakočević i Nenad Krstić, bivši kapiten reprezentacije Srbije, koji je spektakularnim zakucavanjem sebi osigurao titulu MVP-a. Događaj je posetio i bivši košarkaš Novica Veličković.

Novi Beograd kolevka je mnogih svetskih šampiona koje je Srbija ponosno priikazala svetu, te je to upravo jedan od razloga zbog čega je za proces renovacije odabrana upravo ova opština. Srbija je zemlja košarke, a šampionima sa Novog Beograda do sada je nedostajalo upravo jedno ovakvo mesto - mesto gde mogu biti svoji, mesto koje će ih pretvoriti u pravog šampiona.

Slični članci

23.
Oct.
Ecovision
Sa željom da što više mladih dobije kvalitetne uslove za bavljenje fizičkim aktivnostima, obnovili smo 9. po redu fiskulturnu salu u Srbij...
21.
Mar.
Ecovision
Više od 120. zaposlenih u Sport Vision kompaniji zasadilo je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na zaštićenom području Avale.
16.
May.
Ecovision
Učešće na 35. Beogradskom maratonu vam može doneti pogodnost za kupovinu u našim prodavnicama. Saznajte kako da, uz maratonski startni broj, os...
27.
Oct.
Ecovision
Brend adidas jedan je od prvih koji je započeo borbu za bolju budućnost! Brojnim inovacijama u izradi sportske obuće, odeće i opreme sprečeno je go...
22.
Sep.
Ecovision
Brend New Balance uložio je sve svoje resurse zarad čistije planete. Ovo je njihova sustainable priča, koja nosi veoma jasnu poruku – ako ne sada, kada...
06.
Jul.
Ecovision
Da li znate da, ako ne zatvorite vodu dok perete zube, iz slavine može oteći oko 11 litara čiste vode? Vreme je da to promenite. Evo kako.   
04.
Jun.
Ecovision
Pogledajte kako je protekla prva zvanična akcija organizovana u okviru našeg ECOVISION projekta.
28.
May.
Ecovision
Predstavljamo vam ECOVISION – projekat kojim naša kompanija nastavlja da pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine.
28.
May.
Ecovision
Da li ste znali da se svake godine proizvede 350 miliona tona plastike koja se vremenom pretvara u mikroplastiku i, ukoliko joj se ne stane na put, zavr&scar...
28.
May.
Ecovision
Move to Zero kampanja brenda Nike još jedan je društveno odgovorni projekat koji za cilj ima borbu protiv klimatskih promena i zašt...