Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti

Nekoliko klikova do savršenog poklona za vaše najdraže

plaćanjem Banca Intesa karticama

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

za sve porudžbine iznad 8000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Postani deo našeg tima

Pretraži sajt
HILJADU NOVIH HRASTOVA ZA ZDRAVIJU BUDUĆNOST: Uspešno realizovana još jedna EcoVision akcija
HILJADU NOVIH HRASTOVA ZA ZDRAVIJU BUDUĆNOST: Uspešno realizovana još jedna EcoVision akcija
Ecovision
21.03.2023.
Ecovision

HILJADU NOVIH HRASTOVA ZA ZDRAVIJU BUDUĆNOST: Uspešno realizovana još jedna EcoVision akcija

21.03.2023.

Još jedna u nizu akcija koje sprovodimo u okviru ekološkog projekta, uspešno je završena. U četvrtak, 16. marta, na zaštićenom području PIO „Avala“ posadili smo 1000 sadnica hrasta kitnjaka, koji će u budućnosti krasiti deo Avale i doprineti čistijoj i zdravijoj sredini.

Kao kompanija koja već godinama pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine, Sport Vision je uz podršku Ministarstva za zaštitu životne sredine pokrenuo EcoVision projekat kojim nastavlja svoje aktivnosti povezane sa društveno odgovornim poslovanjem. Pod sloganom VIZIJA ZDRAVE BUDUĆNOSTI, Sport Vision kompanija je prethodnih sezona obnovila šest fiskulturnih sala, a u narednom periodu usmeriće se na aktivnosti povezane sa ekologijom, zaštitom životne sredine i, pre svega, okoline u kojoj živimo.

Svesni posledica koje sve brže globalno zagrevanje ima na svakodnevni život ljudi, više od 120. zaposlenih u Sport Vision kompaniji učestvovalo je u akciji pošumljavanja jednog dela zaštićenog područja Avale. U neposrednoj blizini avalskog tornja, simbola grada Beograda, naši zaposleni su uz podršku JP „Srbijašume“ zasadili 1000 sadnica hrasta kitnjaka, sa ciljem da doprinesu održanju ekosistema, čistijem vazduhu i ozelenjavanju javnih površina.

Hrast kitnjak predstavlja snagu i izdržljivost, baš kao i akcija sađenja koju sprovodimo uz pomoć velikog broja kolega koji su dobrovoljno pristali da učestvuju u njoj. Kao kompanija koja se zalaže za zdraviju budućnost, nastavićemo da organizujemo ekološke akcije u cilju zaštite i očuvanja životne sredine u kojoj poslujemo“, izjavila je Anja Dmitrović, direktorka marketinga „Sport Vision“ Grupe.

Prikupljanje otpada i čišćenje nepropisnih deponija, izdvajanje plastike, ekološke trke, prikupljanje čepova sa plastičnih flaša samo su neke od aktivnosti koje će se sprovoditi u narednim fazama EcoVision projekta.

Pozivamo vas da i vi budete deo VIZIJE ZDRAVE BUDUĆNOSTI i EcoVision pokreta. Dovoljno je da svako od nas učini malo, kako bismo zajedničkim snagama dali veliki doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine.

 

Sport Vision tim

 

 

Slični članci

23.
Oct.
Ecovision
Sa željom da što više mladih dobije kvalitetne uslove za bavljenje fizičkim aktivnostima, obnovili smo 9. po redu fiskulturnu salu u Srbij...
16.
May.
Ecovision
Učešće na 35. Beogradskom maratonu vam može doneti pogodnost za kupovinu u našim prodavnicama. Saznajte kako da, uz maratonski startni broj, os...
27.
Oct.
Ecovision
Brend adidas jedan je od prvih koji je započeo borbu za bolju budućnost! Brojnim inovacijama u izradi sportske obuće, odeće i opreme sprečeno je go...
22.
Sep.
Ecovision
Brend New Balance uložio je sve svoje resurse zarad čistije planete. Ovo je njihova sustainable priča, koja nosi veoma jasnu poruku – ako ne sada, kada...
20.
Sep.
Ecovision
Teren napravljen od 20.000 starih patika predstavljen je u beogradskom Bloku 70. 
06.
Jul.
Ecovision
Da li znate da, ako ne zatvorite vodu dok perete zube, iz slavine može oteći oko 11 litara čiste vode? Vreme je da to promenite. Evo kako.   
04.
Jun.
Ecovision
Pogledajte kako je protekla prva zvanična akcija organizovana u okviru našeg ECOVISION projekta.
28.
May.
Ecovision
Predstavljamo vam ECOVISION – projekat kojim naša kompanija nastavlja da pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine.
28.
May.
Ecovision
Da li ste znali da se svake godine proizvede 350 miliona tona plastike koja se vremenom pretvara u mikroplastiku i, ukoliko joj se ne stane na put, zavr&scar...
28.
May.
Ecovision
Move to Zero kampanja brenda Nike još jedan je društveno odgovorni projekat koji za cilj ima borbu protiv klimatskih promena i zašt...