Prvu utakmicu u novim dresovima Vojvodina igra već 2. jula na startu kvalifikacija za Ligu Evrope.
(Novi Sad, 29.6.2015.) Fudbalski klub Vojvodina ove sezone nastupa u novim dresovima britanskog proizvođača sportske opreme Umbro, čiji je zvanični distributer i licencier kompanija Sport Vision. Fudbaleri Vojvodine nosiće ga prvi put na startu kvalifikacija za Ligu Evrope, u četvrtak 2. jula sa mađarskim MTK-om a novosadsku promociju će imati na revanšu 9. jula na stadionu Karađorđe.
Direktor kluba Aleksandar Dunđerski i direktorka marketinga Sport Visiona-a Anja Dmitrović potpisali su danas u Fudbalskom centru Vujadin Boškov ugovor o saradnji a novosadski fudbaleri prikazali su nove dresove.
„Ono što je danas zajednička misija brenda UMBRO i FK Vojvodine jeste posvećenost fudbalu i njegovom razvoju, dobri rezultati i uživanje u igri, a to je najmanje što FK Vojvodina želi da obeća svojim navijačima u narednoj sezoni,“ izjavio je prilikom potpisivanja ugovora Aleksandar Dunđerski. Slogan kampanje koja prati lansiranje novog Umbro dresa za FK Vojvodinu je Mi smo jedno. „Ponosni smo što će klub sa tako dugom tradicijom i dobrim rezultatima nositi Umbro grb na svojim dresovima, kao što ga nose fudbaleri West Hema, Evertona, PSV-a itd, ali i reprezentacije Srbije, Irske, Kanade, Perua. Nadamo se da će novi Umbro dres pomoći Vojvodini da osvoji vrhunske rezultate i da slavi pobede, baš kao što je naša mlada reprezentacija u Umbro dresovima slavila titulu svetskog šampiona“, dodala je Anja Dmitrović.
Koristeći iskustvo, nasleđe i skoro stogodišnju tradiciju Umbra u pravljenju fudbalske opreme, tim dizajnera koji je kreirao novi dres FK Vojvodina za inspiraciju je uzeo godinu 1965/66. kada je FK Vojvodina stigla do prve titule. Današnji dresovi predstavljaju nasleđe tradicije, iako savremeni i napravljeni od materijala sa najmodernijimim tehnologijama, zadržali su kombinaciju boja u odnosu pola-pola kao i pre 50 godina, kada je FK Vojvodina osvojila pehar.
Da su i jedan i drugi brend čuvari tradicije koji su istovremeno moderni i progresivni, dokazuje i činjenica o vrlo sličnom zajedničkom početku oba brenda.
Naime, kako priča FK Vojvodine počinje 1914. iz jedne male novosadske krojačke radionice, tako i priča o uspehu brenda UMBRO počinje upravo na isti način u Mančesteru u 19.veku.
Dresove su gostima, među kojima je bilo sportskih legendi, članova skupštine kluba, kao i ljubitelja Voše, u svojevrsnom defileu pokazali sadašnji prvotimci zajedno sa stručnim štabom. Predstavnici Kluba i Umbra iskazali su zadovoljstvo uspostavljenom saradnjom i obećali su da će potvrditi renome koji oba brenda imaju u fudbalskom svetu uz najavu brojnih iznenadjenja za navijače Vojvodine tokom sledeće sezone.
Svi navijači FK Vojvodina dresove će moći da nabave u prodavnicama Sport Visiona širom Vojvodine od srede 1.jula 2015. kao i na online shop-u www.sportvision.rs