kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Pretraži sajt
Ellesse razigranost boja i energije
Lifestyle
01.04.2016.
Lifestyle

Ellesse razigranost boja i energije

01.04.2016.

Nova SS16 kolekcija –

Ellesse razigranost boja i energije

#LetsPlay

 

Poznati italijanski brend Ellesse ponovo je uspeo da otelotvori razigranost boja i energije u novoj kolekciji za proleće/leto 2016. i da ponovo obraduje sve one koji vole pokret i koji vode aktivan stil života.

 

Igrajući se sa prepoznatljivim prugama i šarama, Ellesse je pripremio širok izbor odeće i obuće za muškarce i žene, a iza svakog komada iz nove kolekcije stoji nadahnuće i kreativnost savremenih dizajnerskih rešenja.

Inspirativna paleta uspela je da istakne klasične linije Ellesse majica, šortseva, trenerki, ali i kupaćih kostima i obuće koja obuhvata kako cipele za hladnije prolećne dane tako i espadrile i lagane platnene patikice za leto.

Sportski brend sa notom italijanskog stila i dizajna, Ellesse nastavlja da privlači sve koji su ljubitelji sportske elegancije a kolekcija za proleće/leto 2016 već sada je dostupna u svim prodavnicama Sport Vision-a.

 

O brendu ellesse

1959. godine je Leonardo Servađo osnovao je kompaniju ellesse,  dizajnirao i proizveo sopstvenu opremu za skijanje. Italijanski krojač i harizmatična ličnost, Leonardo osniva ellesse u Peruđi, Italija, i slama dotadašnje granice između mode i sporta. Kompaniji daje ime prema svojim inicijalima L & S, elle-esse.

Čuveni logo polu-lopte po kome je ellesse prepoznatljiv zapravo predstavlja par skija koje seku lopticu za tenis i simbolizuje nasleđe kompanije u tim sportovima.

Brend prvo stiče renome u proizvodnji skijaške opreme. Zatim status ellesse-a u zimskim sportovima otvara kompaniji vrata u svet tenisa. Logo se redizajnira u tenisku polu-loptu a ellesse menja izgled tenisera zauvek – stilizovana i ukrojena oprema ubrzo postaje standard na teniskim terenima.

Brend je živopisan i voli da flertuje sa modelima, bojama i stilom. Uvek je u centru zbivanja i zabave. 80-tih godina, ellesse doživljava i marketinški proboj, sponzoriše njujorški maraton, Mercedes Benz, Perije, Ferarijev F1 tim i legendarnog vozača Alana Prosta. U svetu tenisa, sva značajna imena na teren izlaze u ellesse opremi. Kris Evert, Boris Beker, Đuliamo Vilas samo su neki od ambasadora brenda. Ellesse je zvanični sponsor 10 skijaških reprezentacija i ski šampiona Marka Đardinelia. 1986. godine princeza Karolina od Monaka pojavljuje se na naslovnoj strani časopisa Pari Mač sa vunenom ellesse kapom a Servađo joj, u znak zahvalnosti, šalje kutiju sa 1000 Bacci (poljubac) čokoladica. Krajem dekade, ellesse lansira novi skijašku kolekciju “Stardust” napravljenu od svetlucavih metalik tkanina i satena. I ponovo, ellesse pravi revoluciju na tržištu ski opreme.

Brend do danas nastavlja da ređa uspehe i utvrđuje poziciju u zimskom sportu i tenisu. 

 

Slični članci

11.
Dec.
Lifestyle
Urbane, stylish i drugačije od svega na šta ste do sada navikli, čuvene Monterice su ove sezone obavezan komad u svakom lifestyle garderoberu. Retro &...
04.
Oct.
Lifestyle
Za sve one koji žele da osveže svoj stajling modernim i nadasve udobnim patikama  po povoljnoj ceni, preporučujemo veliki izbor modela iz Reebok&nb...
20.
Sep.
Lifestyle
Adidas je predstavio novu kategoriju proizvoda – adidas Athletics. Proizvodi su namenjeni presudnim trenucima pre i posle takmičenja, napravljeni da uk...