Nova SS16 kolekcija –
Ellesse razigranost boja i energije
#LetsPlay
Poznati italijanski brend Ellesse ponovo je uspeo da otelotvori razigranost boja i energije u novoj kolekciji za proleće/leto 2016. i da ponovo obraduje sve one koji vole pokret i koji vode aktivan stil života.
Igrajući se sa prepoznatljivim prugama i šarama, Ellesse je pripremio širok izbor odeće i obuće za muškarce i žene, a iza svakog komada iz nove kolekcije stoji nadahnuće i kreativnost savremenih dizajnerskih rešenja.
Inspirativna paleta uspela je da istakne klasične linije Ellesse majica, šortseva, trenerki, ali i kupaćih kostima i obuće koja obuhvata kako cipele za hladnije prolećne dane tako i espadrile i lagane platnene patikice za leto.
Sportski brend sa notom italijanskog stila i dizajna, Ellesse nastavlja da privlači sve koji su ljubitelji sportske elegancije a kolekcija za proleće/leto 2016 već sada je dostupna u svim prodavnicama Sport Vision-a.
O brendu ellesse
1959. godine je Leonardo Servađo osnovao je kompaniju ellesse, dizajnirao i proizveo sopstvenu opremu za skijanje. Italijanski krojač i harizmatična ličnost, Leonardo osniva ellesse u Peruđi, Italija, i slama dotadašnje granice između mode i sporta. Kompaniji daje ime prema svojim inicijalima L & S, elle-esse.
Čuveni logo polu-lopte po kome je ellesse prepoznatljiv zapravo predstavlja par skija koje seku lopticu za tenis i simbolizuje nasleđe kompanije u tim sportovima.
Brend prvo stiče renome u proizvodnji skijaške opreme. Zatim status ellesse-a u zimskim sportovima otvara kompaniji vrata u svet tenisa. Logo se redizajnira u tenisku polu-loptu a ellesse menja izgled tenisera zauvek – stilizovana i ukrojena oprema ubrzo postaje standard na teniskim terenima.
Brend je živopisan i voli da flertuje sa modelima, bojama i stilom. Uvek je u centru zbivanja i zabave. 80-tih godina, ellesse doživljava i marketinški proboj, sponzoriše njujorški maraton, Mercedes Benz, Perije, Ferarijev F1 tim i legendarnog vozača Alana Prosta. U svetu tenisa, sva značajna imena na teren izlaze u ellesse opremi. Kris Evert, Boris Beker, Đuliamo Vilas samo su neki od ambasadora brenda. Ellesse je zvanični sponsor 10 skijaških reprezentacija i ski šampiona Marka Đardinelia. 1986. godine princeza Karolina od Monaka pojavljuje se na naslovnoj strani časopisa Pari Mač sa vunenom ellesse kapom a Servađo joj, u znak zahvalnosti, šalje kutiju sa 1000 Bacci (poljubac) čokoladica. Krajem dekade, ellesse lansira novi skijašku kolekciju “Stardust” napravljenu od svetlucavih metalik tkanina i satena. I ponovo, ellesse pravi revoluciju na tržištu ski opreme.
Brend do danas nastavlja da ređa uspehe i utvrđuje poziciju u zimskom sportu i tenisu.