Suština umetnosti trčanja više nije u tome da budemo najbrži - pokazalo je novo istraživanje koje je brend Adidas sproveo na uzorku od 6.000 trkača iz šest svetskih metropola (Los Anđelesa, Njujorka, Londona, Šangaja, Tokija i Pariza). Naime, studija Why We Run pokazala je da su današnji trkači mnogo više fokusirani na druge benefite tog sporta, te da čak 87% ispitanika trči zarad ličnog napretka.
Stoga je adidas Running tim, u okviru kampanje Faster Than_ u kojoj su u fokusu inspirativne lične priče o razvoju i napretku, pozvao trkače širom sveta da daju potpuno nov smisao značenju reči "brzo", deleći uverenje da je "brzo lični osećaj".
Istraživanje je još pokazalo da je dinamika savremenog života jedan od glavnih razloga zašto se ljudi opredeljuju za trčanje, pa 60% anketiranih smatra da redovno trčanje doprinosi njihovom psihičkom zdravlju, dok 47% njih kaže da im trčanje omogućava da se oslobode stresa koji im nameće moderna svakodnevnica. 68 odsto ispitanika priznaje da jedino dok trče ne nose mobilni telefon sa sobom.
Čak 34% ispitanika je trčeći upoznalo nekog svog prijatelja, a 20% njih je na ovaj način srelo svog partnera.
Vođeni tim rezultatima, čelnici brenda Adidas pozvali su trkače širom sveta da postanu zvezde Faster Than_ kampanje i da inspirišu druge tako što će podeliti priče o ličnom razvoju. Kampanja tako slavi trkače kao što su Martinus Evans, dugoprugaš koji je negativne komentare i podsmeh lekara na račun njegovog tela pretvorio u motivaciju, ili Noah Lyles, trenutni svetski šampion u trčanju na 200 metara u muškoj kategoriji.
Priče Chinae Alexander, punijeg fitnes modela, ili Ellie Lacey, koja je preživela hitnu transplantaciju jetre, a zatim postala svetski trkački šampion, te legendarne maratonske trkačice Kathrine Switzer, o prevazilaženju predrasuda i životnih prepreka, takođe su deo kampanje. Switzer je poznata po tome što je bila prva trkačica koja je učestvovala na Bostonskom maratonu 1967. godine, kada su je muški trkači na silu izgurali sa staze. Ona se, međutim, fizički izborila i završila trku.
Kao omaž tim pričama, dizajneri brenda Adidas kreirali su nove modele patika, ali i kolekciju trkačke odeće koja doprinosi da trkači dostignu lični osećaj "brzog". Od novog, laganog SL20 dizajna, sa savremenim Lightstrike srednjim delom đona za eksplozivne pokrete i brzinu, preko majica i donjih delova trenerki, Adidas je kreirao kolekciju za svaki profil trkača.
Dajte i vi novo značenje pojmu brzog u novim Adidas SL20 patikama za trčanje. Pronađite ih u našim prodavnicama ili naručite online.
Sport Vision tim