Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti
Veličine u CM |
---|
Prevucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite papir tako da peta lagano dodiruje zid pozadi
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmeriti od zida do oznake
3. Uradite isto za drugo stopalo i upredite merenje sa našom tabelom veličina da biste dobili pravu veličinu.
Besplatna isporuka za porudžbine iznad 8000 RSD
Promenite svoju trkačku percepciju u adidas 4DFWD TOKYO muškim patikama za trčanje.
Ovaj model se odlikuje neverovatnom udobnošću i autentičnim izgledom. Dizajn je baziran na istraživanju potreba brojnih trkača i osmišljen je tako da olakša trčanje. Ključ je u inovativnom 4D srednjem đonu koji pravilno raspoređuje energiju i dodaje pogon na peti kako bi vas pogurao napred. Rešetkasta tekstura đona sa preciznim zonama podrške apsorbuje pritisak na podlogu i pruža komfor baš tamo gde je potreban. Gornjište od Primeknit materijala nežno obmotava stopalo i prilagođava se njegovim pokretima za osećaj potpune slobode. Ovaj proizvod je napravljen sa Pimegreen recikliranim materijalima visokih performansi, kao deo adidasove ambicije da okonča upotrebu plastičnog otpada.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Kategorija | Patike |
Pol | Za muškarce |
Namena | Trčanje |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Uvoznik | Sport Vision |
Dobavljač | ADIDAS SERBIA DOO |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku Sport Vision, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje Sport Vision sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.