Iskoristite vaučere grada Beograda
Veličine u CM | 22 cm | 22.5 cm | 23 cm | 23.5 cm | 24 cm | 24.5 cm | 25 cm | 25.5 cm | 26 cm | 26.5 cm | 27 cm | 27.5 cm | 28 cm |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EU | 36 | 36 2/3 | 37 1/3 | 38 | 38 2/3 | 39 1/3 | 40 | 40 2/3 | 41 1/3 | 42 | 42 2/3 | 43 1/3 | 44 |
US | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 |
UK | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 |
Prevucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite papir tako da peta lagano dodiruje zid pozadi
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmeriti od zida do oznake
3. Uradite isto za drugo stopalo i upredite merenje sa našom tabelom veličina da biste dobili pravu veličinu.
ili 699,89 RSD na 9 rata koristeći Visa ili MasterCard kartice Banca Intesa
Besplatna isporuka za porudžbine iznad 8000 RSD
Brzi danas, još brži sutra u adidas ULTRABOUNCE ženskim patikama za trčanje.
Istrčite deonicu puni samopouzdanja u odličnoj kondiciji sa modelom patika koji je namenjen baš vama. Njihov Bounce srednji đon pune dužine poseduje elastična i amortizujuća svojstva bez obzira koliko kilometara prelazite. Izdržljiv gumeni đon podstiče stabilnost i kada ste u najvećoj brzini. Patike su plitkgo profila sa klasičnim pertlanjem i adidas logom koji jasno govori kom brendunajviše verujete.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Kategorija | Patike |
Pol | Za žene |
Namena | Trčanje |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Boja | Plava |
Logotip | Performance |
Proizvođač | ADIDAS |
Održavanje | Brisanje krpom ili sredstvom za održavanje obuće |
Uvoznik | Sport Vision |
Dobavljač | ADIDAS SERBIA DOO |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku Sport Vision, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje Sport Vision sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.