Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti
Veličine u CM | 22 cm | 22.5 cm | 23 cm | 23.5 cm | 24 cm | 24.5 cm | 25 cm | 26 cm | 26.5 cm | 27 cm | 27.5 cm | 28 cm | 28.5 cm | 29 cm | 29.5 cm |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EU | 36 | 37 | 37.5 | 38 | 38.5 | 39 | 40 | 41 | 42 | 42.5 | 43 | 44 | 44.5 | 45 | 46 |
US | 4 | 4.5 | 5 | 5 | 5.5 | 5.5 | 6 | 7 | 7.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 10 | 11.5 |
UK | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 |
Prevucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite papir tako da peta lagano dodiruje zid pozadi
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmeriti od zida do oznake
3. Uradite isto za drugo stopalo i upredite merenje sa našom tabelom veličina da biste dobili pravu veličinu.
ili 611,00 RSD na 9 rata koristeći Visa ili MasterCard kartice Banca Intesa
Besplatna isporuka za porudžbine iznad 8000 RSD
Converse Chuck 70 AT CX su muške, lifestyle patike za svakodnevno uživanje i istraživanje.
Transformišući najbolje ikada u ikonu stila budućnosti, Chuck 70 AT-CX pruža uzvišenje kao nikada ranije. Gornjište i jezik se uzdižu pomoću zdepastog srednjeg đona i uloška od CX pene za recikliranu, prenaglašenu udobnost. Klasični detalji Chuck 70, poput logotipa, aluminijumskih ušica i pamučnih pertli održavaju vintidž izgled, dok dijamantski, uvučeni đon pruža dodatno prianjanje.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Kategorija | Patike |
Pol | Unisex |
Namena | Lifestyle |
Brendovi | Converse |
Uzrast | Za odrasle |
Boja | Braon |
Proizvođač | CONVERSE |
Održavanje | Brisanje krpom ili sredstvom za održavanje obuće |
Uvoznik | Triple Jump |
Dobavljač | Triple Jump |
Kompanija Converse je osnovana 1908. godine. Pored osnivača, inovatora i vizionara, kompanija svoj uspeh, zapravo, duguje i uspehu jednog sporta – košarke. Shvativši koliko je moćan talas popularnosti igre “pod obručima”, u kompaniji su odlučili da proizvedu patiku koju bi nosili košarkaši.
Posle mnogo istraživanja, prva verzija All Star košarkaške patike je proizvedena 1917. godine - i to u jednoj boji, crnoj. To je trebalo da bude prva masovno proizvedena patika u Severnoj Americi. Sastojala se od veoma debelog, gumenog đona i platnenog gornjeg dela. Ova patika, međutim, u prvi mah nije ostavila jak utisak na košarkaše. Dvadesetih godina prošlog veka, zahvaljujući primedbama, ali i unapređenjima Čarlsa Tejlora, košarkaša i prodavca u kompaniji Converse, situacija se menja. Zbog ogromnog učinka u promociji brenda i unapređenjima u dizajnu, njegovo ime je dodato na amblem. Tako je rođena “Chuck Taylor” All Star patika!
All Star patikama crne boje ubrzo su se pridružile bele, a zatim i patike svih boja. Danas, granice u dizajnu Converse patika skoro da ne postoje.
O svetskoj popularnosti brenda, svedoči i podatak da je u jednom trenutku ovaj brend činio 80 odsto celokupne industrije patika u Americi. Međutim, u godinama koje su usledile, sa pojavom i jačanjem drugih proizvođača sportske obuće, Converse je tržišnu bitku izgubio početkom novog milenijuma.
Od 2003. Converse je u vlasništvu kompanije Nike.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku Sport Vision, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje Sport Vision sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.