Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brendova izrađene od recikliranih, veganskih, biodegradibilnih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
ili 379,90 RSD na 9 rata koristeći Visa ili MasterCard kartice Banca Intesa
Besplatna isporuka za porudžbine iznad 8000 RSD
adidas Germany Tiro 24 je fudbalski šorts za decu i tinejdžere dizajniran da im pruži udobnost dok uživate u omiljenom sportu.
Unapredite svoje veštine u ovom italijanskom šortsu iz adidasa. Napravljen za intenzivene treninge, ovaj šorts će vas održati u vrhunskoj brzini zahvaljujući Aeroready tehnologiji, aerodinamičnoj silueti i rastegljivoj tkanini koja kontroliše vlagu. Toplota koju osećate u grudima grudi potiče od pripadnosti timu. Ovaj fudbalski šorts pokazuje strast najmlađih prema najlepšoj igri. Ovaj proizvod je napravljen od 100% recikliranih materijala. Ponovnom upotrebom materijala koji su već stvoreni, pomažemo da se smanji otpad i naše oslanjanje na ograničene resurse i smanji otisak proizvoda koje pravimo. Džepovi sa patentnim zatvaračima bezbedno odlažu ključeve i gotovinu tako da se možete fokusirati na usavršavanje svog zanata
Specifikacija:
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Kategorija | Šorcevi |
Pol | Kids |
Namena | Fudbal |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za malu decu (4-10) |
Materijal/Tehnologija | Eko |
Boja | Crna |
Logotip | Performance |
Proizvođač | ADIDAS |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi |
Uvoznik | Sport Vision |
Dobavljač | ADIDAS SERBIA DOO |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku Sport Vision, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje Sport Vision sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.